torsdag den 31. januar 2008

Man lærer så længe man lever!

Hm, så fik jeg da nogenlunde styr på Picasa billedalbum. Har lagt et diasshow af min sommerferie i Prag 2007. Det ser meget prof ud - synes jeg sæl!

Gisp, jeg fylder snart 30! Nej det er slet ikke slemt! Glæder mig bare meget til at være væk på dagen! Drager af sted til...ja gæt...Berlin selvfølgelig! Hele 9 dage får vi denne gang. Det bliver skønt bare at slappe af.

Er lige blevet færdig med Drageløberen, af Hosseini. Tænkte at jeg hellere måtte få læst bogen inden jeg skal se filmen, som har fået gode anmeldelser. Var dog ikke meget for det, i det jeg har et eller andet issue med hele tiden at høre om Afghanistan. Og hvor var det dog godt at jeg tog mig sammen - det er en af de bedre bøger som jeg har læst i lang tid. Tror dog alligevel at jeg springer hans anden bog Under en strålende sol over. Den må vente til en anden god gang. Næste projekt er Trækopfuglens Krønike - og så den nye tykke biografi om Che Guevara.

Ingen kommentarer: